Customer Relationship Management
Jouw klant staat centraal
Met een doordacht CRM-systeem kan je jouw klanten persoonlijk opvolgen, maar ook eenvoudig beheren met het contract-, documentenbeheer en de CRM-geïntegreerde agenda.
Waarom kiezen voor een CRM?
- Alle informatie op één plaats.
- Eenvoudig beheer van klantencontacten.
- Lange termijn relaties met klanten opbouwen.
- Alle medewerkers beschikken over de laatste en zelfde correcte informatie.
- Een vertrouwensrelatie met jouw klanten opbouwen door ze beter te kennen.
- De behoeften van de klant kennen om in te spelen op hun specifieke noden.
Elke klant wilt een persoonlijke service. Met een CRM krijgt jouw klant die persoonlijke service. Je beschikt altijd over de laatste gegevens ongeacht wie het laatst contact gehad heeft met je klant. Elke medewerker heeft op elk moment de juiste informatie.
CRM is dé oplossing om jouw klanten en prospecten te leren kennen. En om nieuwe klanten te werven.
CRM modules
- Basis: de operationele CRM (basis)
Voor het beheer van de CRM-processen van klantencontacten en verkoopondersteuning.
- Optie: de analytische CRM
Ondersteuning met behulp van datawarehouse en datamining, bv. analyses van klantensegmenten, voorspellen van aankoopgedrag en klantverloop.
- Optie: Webshop CRM
Ondersteuning zoals personalisatie van webshop, publiceren van productcatalogi en clickanalyses in combinatie met realtime aanbiedingen.
- Optie: Social CRM
Het beheren en monitoren van communicatie op sociale media, zoals LinkedIn, Facebook, Youtube en Twitter) en vanuit digitale kanalen (zoals blogs, forums en vergelijkingswebsites) van prospecten en klanten.
Het CRM is web based. Je hebt altijd toegang tot jouw klantgegevens. En, je hoeft je geen zorgen te maken over het up-to-date houden van jouw programma.
Netpulse bouwt een CRM op jouw maat.